RICHARD AVEDON

2008-12-08 @ 18:22:51,


Som ni märker har jag verkligen tröttnat på att blogga, iallafall här. Det suktar verkligen att avsluta och göra ny. Det ni kanske inte visste var att jag jobbar på en egna hemsida as we speak, planen är att en ny blogg ska fixas på den sidan, men det var tusen gånger svårare vad jag någonsin hade trott att koda en egen blogg. Need help. Now. Om jag inte får fnuss påre så startar jag oavsett en ny. Why? because i want to.

Anyways, på fotolektionen idag pratade vi om richard avedon, en fantastisk mode&porträtt fotograf och kände verkligen inspirationen komma samtidigt som jag kände hur gärna jag också vill lyckas. Jag vill jättegärna ut och fota nu på en gång, kanske haffar mamma och pappa men just nu redigerar jag om lite bilder. Richard Avedon style.

Kommentarer
Postat av: bob

roligt.

jag får ALDRIG någon inspiration.

2008-12-08 @ 19:23:55
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-20 @ 11:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0