grönsaksstavar+update

2008-11-08 @ 18:06:15,


Och igår firade jag den galet tuffa veckan var ÖVER! Det gjorde jag med siri, grönsaksdipp och supermario. Igår var det alltså två muntliga redovisningar, en som klassen hade fått två dagar på sig att förbereda om FN+KONFLIKT+HUNTINGTON. Eftersom jag av okänd anledning har missat mycket när vi har gått igenom detta så var jag helt clueless och grät (nästan) när jag läste igenom och antecknade massa fakta från cyberspace (tack dennis för hjälpen!) Som tur var fick jag fram något under muntan iallafall och jag fick VG, vilket om man tänker efter inte alls är fy skam. Efteråt var det bokredovisning om Dorian Grays porträtt, betyg är ännu okänt men på plats kändes det galet bra.

Nu ska jag föra kosan mot åkersberga och träffa Usteruds, känns som det var galet längesen (var det det?) imorgon fyller fantastiska astrid hela arton år och detta ska firas med bullkalas!
/S

Kommentarer
Postat av: Bea

HUR FAN KUNDE VI FÅ VG OCH VG+? D:

JAG FÖRTJÄNAR INTE ENS DET?!

JAG KUNDE INTE SNACKA

JAG BARA

LIKSOM

ÖH

VA

ALLTSÅ

BAH

TYP?

ELLER?

2008-11-08 @ 20:58:47
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: DIN MAMA

jag ser typ manisk ut på den där bilden...

2008-11-10 @ 17:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0