RYSSMÖSSA

2008-11-15 @ 14:37:26,

Jag har köpt en helt fantastisk mössa, eller en ryssmössa som mina föräldrar säger, iallfall så är den helt fantstisk!
Veckan har gått så sjukt fort och det känns som praktiken har hållt på i två veckor istället för en. Vi har hunnit med att filma två repotage och har en massa redigering framför oss. Ett tredje repotage med en nyfunnen skådespelare är på G, förhoppningsvis spikar vi det i veckan.

Igår gick jag, siri och astrid ut och käkade, vi åt tapas och astrid fick en fantastisk men försenad present. Efteråt skulle astrid på fest och det var tal om jag och siri också skulle med, dock var inte siri på topp och jag ville bara ta det lungt efter den här stressiga veckan. Vi gick till Café 60 och var där till ett tiden. Det var fint.

Nu ska jag ta igen plugg som skulle varit inne för ett tag sen, he he he. he.

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeyy du hitta din mössa! den e aasss CUTE så rätt säff! sleeping in una igloo tonift?

2008-11-15 @ 20:32:51
Postat av: Jay

Underbar mossa!! Jag fotade just en kompis med en sandar mossa i en butik har. hahaha! Sa snyggt!! plus att vi har samma nagellack pa oss steph!! WOHO! More PURLPE for the people!

2008-11-16 @ 08:17:14
URL: http://jakieathawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0