TILL ALLA SOM BOR LÅNGT BORT SOM VILL VETA LITE MER OM SVERIGE (OCH MIG)

2008-11-10 @ 23:16:55,
Okay, jag skulle ha pluggat småföretagande just nu om inte (ett) mitt rum har ätit upp mina anteckningar (två) min lärare inte skickade ut fel filer. Just nu är jag något emellan galet glad och dödstrött. Jag sov mellan 21 till 08 (sov dåligt i helgen + man somnar läskigt lätt framför en film i sängen )så det är lite weird. Anyways, bra saker = min svenska lärare var galet imponerad över min bokredovisning jag hade i fredags (redovisning var ordet! eh...hehe) och sa att det var enkelt att ge mig ett mvg, well done myself! Imorgon börjar praktik på den fantastiska radio/tv-kanalen TVNORD! Alla som bor i täby har väl snubblat förbi kanalen? Nu blire inget pinsamt oskarpa bilder och torra intervjuer, nu m3c spicar vi upp kanalen! WHO'S WITH ME? Och jag ordnade en ny/gammal mobil till mig i fredags. Den är ny för mig men gammal för teknologin, det kändes igår när Astrid visade sin födelsedagspresent, en galen mobil som hade allt. Lite läskigt. Alltså okej nu svammlar jag en smula, men det är mest till Jinka i thailand som vill höra om mitt fantastiska liv i svea rike. (Btw Jinka, misa mår bra! hon är supermysig numera som innan du åkte men verkar lite gladare, hon har kommit över kattungarna lite antar jag. Fast hon äter jättemycket! tröstätning?)

/s

ps. Marita, det fanns bullar men det var inte alls som jag trodde. När hon sa ordet bullkalas tänkte jag att vi skulle baka tjugo-hundra-två kanelbullar men hon tog fram två färdiga kanelbull-längder som hade legat i någon låda. Inte alls så mycket att fota alltså, men det fanns iallafall bullar ^^

Kommentarer
Postat av: jakie

jag vill också höra sånthär svammel!!!!!!!

2008-11-11 @ 05:16:23
URL: http://jakieathawaii.blogg.se/
Postat av: Pernilla

jag gillar också svammel...



hur går det med karlssons?



och så en sak till:

jag har startat upp en blogg för att hylla kreativiteten http://kreeramera.blogspot.com/. där kommer det varje fredag att

postas en utmaning. ju fler vi blir desto roligare. tanken är att du ska kunna vara med oavsett vad just ditt uttrycksätt är.

i ärlighetens namn måste jag erkänna att inspirationen är hämtad från en kurs jag gick på berghs 10×10 med dennis dahlqvist

och fredrik svärd



en kreativ värld är en lyckligare värld!



hoppas vi ses där!

2008-11-11 @ 10:08:28
URL: http://pillerillmittilivet.blogspot.com/
Postat av: Angelica

XD alla vill höra ditt svammel steff!

vad kul med praktik! får jag inte se en bild på misa också =) meow. chestnuts finns med i min thaibok. vad var det för nåt?

2008-11-11 @ 16:36:14
URL: http://hellonaima.blogg.se/
Postat av: Bea

DU OCH JAG <3

2008-11-11 @ 20:51:49
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0