VARDAGARNA

2008-11-04 @ 22:02:51,
MÅNDAG DEN 3 NOVEMBER: Träning med Siri och plugg!

TISDAG DEN 4 NOVEMBER:
Bli klar med småföretagande hemtentan!

ONSDAG DEN 5 NOVEMBER: 
UR-dag på skolan och inga vanliga lektioner. Det betyder att jag stannar hemma och pluggar! Det borde vara okej om man går tredje året och har läxor upp över öronen? Jag ska memorera sjutton ord samt hitta och pyssla med konflikten till muntan på fre. Ska läsa ca 70 sidor i Dorian Greys porträtt också! Vid 11 - 12 tiden ska jag klämma in ett träningspass.

TORSDAG DEN 6 NOVEMBER: Förhör på orden, Småföretagandetentan in! Arbeta med konflikten, ur de olika perspektiven och memorera det hela. Skriva ner källorna plus varför jag valde dem samt ta egen ställning till det hela kalaset. Läsa boken, läsa uppsatser om boken osv.

FREDAG DEN 6 NOVEMBER: Två muntliga redovisningar på en och samma dag.. What a blast! Bli klart med annat skräp, essän och samundersökningen! Fredagspush med siri!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har läst Dorian Grays porträtt. Men hade också bråttom att läsa klart den och hyra ljudboken på täbybibliotek. Tips!

2008-11-04 @ 23:28:34
URL: http://jakieathawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0