working 9 to 5

2008-11-12 @ 21:47:56,
woaw, praktiken är insane. Jättekul men det är så sjukt att gå till skolan 9, ha morgonmöte med klassen och sen "jobba" till klockan 16. I 2,5 vecka är jag i tvgruppen, idag hade vi övning i studion och jag måste säga att det är ytterst häftigt hur allt det där går till, allt arbete bakom en talkshow. Kul att titta på, ännu roligare att göra. Imorgon har jag och bob ordnat intervju med något band (vare känt? i europa? aldrig hört om) så vi ska iväg mot kafe 44 vid femtiden och spela in både en intervju med killarna samt under deras spelning. På lördag kommer vi åka till fotomässan och filma, om vi får (?) måste ringa och boka presspass tydligen. Det ända som jag verkligen inte ser fram emot att dra runt på den där dumma utrustningen! Den feta kameran och ännu fetare stativet som väger tonnnnnnn!

Mitt projektarbete rullar verkligen på bra, det är fortfarande lite småhemligt men senast vid jul kommer jag kunna visa vad jag har hållt på med (om jag jobbar på så bra)

Umm.. What else.. Oh, jag fick nyligen mitt lönebesked och jag kan säga att det lönar sig att vara äldre! Det känns som jag kommer överleva julen med detta, ojojoj så underbart. Hoppas att coop i arninge hör av sig för att jobba lite varannan vecka och få en sånhär värdecheck är to die for!

Oops, nu måste jag plugga till ett läxförhör imorgon. Äeh.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Åh, låter som du har en massa roliga prylar att pyssla med :) Lycka till med arbetena och intervjun!

2008-11-13 @ 06:38:32
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0