when the mind is turned upsidedown

2008-11-03 @ 21:43:30,

there is alot of things to think about. gosh jag har så himla mycket plugg att få gjort! det är en vecka kvar innan klassen går på praktik i fem veckor. alltså har våra lärare gått helt bananas och kastar nya uppgifter på oss. alltså borde jag plugga och begrava mig i böcker och verkligen inte sitta och göra ingenting, som jag har gjort idag. gaah!

BTW det bästa idag var när Siri berättade att hon engång fick kramp i tungan för att hon pratade så mycket! hahaha.. haha.. HAHHAHHAHAHAA!

Kommentarer
Postat av: Jay

Hahahaha!! UNDERBART! Hallå,. vi kan plugga tillsammans fast på varsin sida av jordklotet, jag har också massa plugg att göra. :) vi akn ah pluggdates på msn :P

2008-11-04 @ 00:32:13
URL: http://jakieathawaii.blogg.se/
Postat av: Bea

hHAHAHAHA JAG DÖR

2008-11-05 @ 15:26:37
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0