BIRTHDAY28/9/08

2008-09-29 @ 18:26:59,
Wow, 18, STORT! Jag funderade ett tag på att gå och köpa cigaretter, fastän jag inte röker, bara för att jag kan. Bara för att jag får. Lite som på klubben i lördags/söndags då jag skulle köpa en redbull och hon frågade om jag skulle ha med vodka i. Det var också ett wow-moment. Woaw, FÅR jag verkligen det? COOLT!

Egentligen ville jag inte berätta så specifikt om hur jag spenderade min egna dag utan bilder, men eftersom jag inte har fått dem en så kör jag ändå. Okay, det hela började på lördagen. Jag skulle jobba 10 - 14 och när jag satt där i kassan kunde jag inte alls känna att min födelsedag var på gång. Jag var på dåligt humör, jag hade sovit dåligt, kunderna var sura och min växel var nästan alltid slut. Ja, jag ville helt enkelt bara hem och sova.

Anyways, vid fyra tiden kommer adelinn och siri hem till mig för att göra sig iordning, sminka sig och locka håret och allt vad det innebär. Vid sjutiden åkte vi in till stan, träffade astrid, alex och hans kompisar och usteruds (efter de hade vimlat runt i forever)

Alltså såhär är det; siris pojkvän Alex och jag fyller år på samma dag och sedan i somras (?) har vi planerat att tillsammans samla våra vänner för att äta middag och sedan ut och klubba.

Vi gick först till den grekiska restaurangen Faros, åt gott, pratade, skrattade och inväntade midnatt. Då fick jag och Alex sätta på oss varsinn plastkrona medans de sjöng (siri höll tal också!!) Sedan rullade vi vidare till klubben husets och dansade tills vi inte orkade mer. När vi gick var jag mer än redo för att åka, det tråkiga var väl hur vi beslutade att det var dags att åka hem, det är aldrig roligt att se någon må dåligt (hoppas du mår bra nu hjärtat)

Vi kom hem vid fyra tiden, gick och lade oss och fick gå upp igen vid tio-tiden. Min stora familj kom på kvällen och vi åt cupcakes, ben'n'jerrys och hade det mys.

Kortfattat: Jag har tagit vara på min 18-års dag, från 00 till 00, och umgåtts med de bästa människorna jag har runt mig. Tack alla för som kom på middagen, tack för presenterna, tack de som hoppade runt med mig inne på klubben och tack familjen. Min 18 årsdag var den bästa födelsedagen någonsin!

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Åh, låter ju helt toppen! Kul att det blev lyckat :}

2008-09-29 @ 19:24:26
URL: http://sandraajax.se
Postat av: Jay

FAAAAAAAAAAAAAANTASTISKT! Serisöt, riktigt bra födelsedag! Önskar verkligen att jag hade kunnat vara där!

2008-09-30 @ 12:08:54
URL: http://jakieathawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0